PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone na tym blogu są chronione prawem autorskim. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy. (Sporadycznie korzystam ze stron dostępnych w necie.)

Obserwatorzy

wtorek, 13 lutego 2018

WALENTYNKI, WALENTYNKI...







Książkiewicz: Psalm o kochaniu..

Za ogień co kuli się w piecu
i za świerszcze nad ranem
za gwiazdy co w kałuży świecą
Kochaj, mnie , kochaj kochany

Za serce co przez płotki skacze
i za zabawy do rana
za świt, który z tobą zobaczę
Kochaj mnie, kochaj kochana....

W gazetach napisano: jakże można tak kochać
jakże można tak kochać, o dziewiątej rano..

Za lato, za kompot z agrestu
i za śnieg w Zakopanem
za to, że wciąż z tobą jestem...
kochaj mnie, kochaj, kochany

Za kwiatek z papieru wycięty
i za tort z marcepanu
za narty, za obrazek święty
kochaj mnie, kochaj, mój kochany....